NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


donderdag 25 mei 2017

Het inkleuren van een dierenvacht


Hallo Allemaal,

Vandaag wil ik jullie laten zien hoe je een dierenvacht inkleurt met je Copic markers.
Ik heb voor het plaatje Cookie gekozen van Mo Manning.


Ik maak hele fijne streepjes met W6


 Daarna ga ik een klein stukje over mijn vorige kleur heen met W4 en trek deze kleur iets verder door


Met W2 ga ik een klein stukje over mijn vorige kleur heen en trek deze kleur ook iets verder door.


  Met W00 ga ik iets over mijn vorige kleur heen en trek deze weer iets verder door.


Ik herhaal de vorige 4 stappen nog eens. En bouw zo mijn vacht op.


De donkere strepen in de vacht heb ik op de volgende manier gekleurd.
Ik start met W00 en geef hiermee aan waar de donkere streep gaat komen.
Met W2 kleur ik hele fijne streepjes in mijn vorige kleur. 
Ik kleur dan niet helemaal over mijn vorige kleur heen.


Met W4 kleur ik hele fijne streepjes in mijn vorige kleur. 
Ik kleur dan, net zoals bij de vorige stap, niet helemaal over mijn vorige kleur heen.


Met W6 kleur ik hele fijne streepjes in mijn vorige kleur. 
Ik kleur dan niet helemaal over mijn vorige kleur heen, net zoals bij de vorige stappen.
Ik herhaal de vorige 4 stappen nog eens.


Op deze manier kleur ik stukje voor stukje de vacht in.


Ik heb de rest van mijn plaatje ingekleurd en het plaatje gemat op een A6 basis kaart van Papicolor in de kleur Turkoois: 309932

En dit is dan het eindresultaat 



Hier een overzicht van de gebruikte kleuren:

Vacht: W6-W4-W2-W00
Neus en binnenkant oren: R02-E02-R12
Doos: E44-E43-E42-E41
Ogen: YG17-YG25
Schaduw op de grond: C4-C3-C1-C00
Schaduw om de kat:G12-G00-G000-G0000-Blender

Ik wens jullie allemaal een fijne dag en hopelijk tot de volgende keer.


Geen opmerkingen: