NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 14 augustus 2016

Geniet van deze dag.

Hallo Copiclovers,

Eigenlijk had hier vandaag een tutorial moeten staan. En ik heb er lang over nagedacht, maar weet eigenlijk niet zo goed wat jullie nu nog graag zouden willen weten, zien.
Daarom bedacht ik om het gewoon te vragen. Wat zouden jullie nog graag uitgelegd, voorgedaan willen zien met de copic markers. Dan ga ik proberen om in mijn volgende post dat te laten zien.
Dus kom maar op met jullie vragen.

Maar nu over dit kaartje.
Momenteel ben ik weg van het inkleuren van florals. En deze wild rose vond ik direkt bij het zien helemaal geweldig.
Ik  heb er een soort CAS kaartje van gemaakt.


Ook eens gewerkt met meerdere kleuren in het bloemblad. Dat geeft weer een heel ander effect.

De kleuren die ik gebruikt heb voor de bloem zijn:
R56-81-85 en RV000
Voor de groene kleuren heb ik gebruikt:
YG 97-95-91 en G40

Daarna het afdrukje gestanst en gemat op lichtroze cardstock.
Dit geheel met foam om een kaart geplakt.


Daarna twee labels gesneden. Zoals je ziet heb ik ze ongelijk gemaakt vwb de grootte. Dat vond ik leuker. In beide twee ringetjes gemaakt en hier een lintje door geregen. De randen heb ik natuurlijk daarvoor als bewerkt met distressinkt.
De stempel erop en het geheel met wat dikker foam over de kaart geplakt.

Dit was het voor deze ronde en ik kijk uit naar jullie vragen voor mijn komende post.
Laat het maar weten in een reactie hieronder.