NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 25 juli 2016

Hip, Hip, Hooray!


Goedemorgen allemaal,

Maandag, een nieuwe week is begonnen en hier op het blog starten we de nieuwe week met weer wat inspiratie voor jullie.


Ik heb deze keer gekozen voor een lief afdrukje van Penny Black. Deze egeltjes blijven schatjes! Ook zijn alle andere dieren die dit merk op hun stempels heeft staan altijd leuk om in te kleuren. Iets voor een volgende keer...


Het design papier is deze keer een 'oudje'...ik vond de blok onderaan de stapel. Het is van DCWV - the Mango Frost stack. Een mooi blok met zowel gewone papiertjes als iets dikker papier voorzien van mooie glitters.

Op deze kaart heb ik verder weinig stansjes gebruikt, alléén eentje van My Favorite Things. Ik merk dat mijn smaak wat betreft opmaak voor kaarten een beetje aan het veranderen is...less is more!
Hebben jullie dat ook wel eens... 


Ik vind het wel steeds leuker om een geheel plaatje van het afdrukje te maken. Ik heb hier het gras en ook de wolken er ook bijgekleurd, waardoor het meteen veel meer af is.

De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Egels - E0000, E000, E00 en E21
E33, E35, E37 en E39
Ballon - R14, R24, R27, R29 en R39
Gras - YG11, YG5, YG61, YG63 en YG67
Kado&Envelop - BG10, BG11 en BG13
Lucht - B0000, B91, C00, C1 en de Colorless Blender om het geheel mooi te blenden.


Op de ballonnen heb ik een laagje Glossy Accents gedaan voor een leuk effect. Ik heb het op de foto zo duidelijk mogelijk laten zien, in het echt is het nog mooier!



Een dubbele rode strik met in het midden een parel. Verder heb ik weer gekozen om niet te veel 'poespas' toe te voegen zodat het echt weer om het afdrukje gaat.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne maandag toe en graag tot de volgende kaart!



Geen opmerkingen: