NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 16 mei 2016

Sing a Song


Hallo Copic fan,

Vandaag heb ik een kaartje voor je dat ik in opdracht heb gemaakt voor een jonge vrouw die heel graag zingt. Als ik een kaart in opdracht maak vraag ik altijd door naar de persoon, hobby's, lievelingskleuren, beroep enz. zo probeer ik altijd een heel persoonlijke kaart te maken. In dit geval was het dus zingen en de kleuren roze en het blauw/groen verder gaat ze nog naar school.
Het design papier komt uit een blokje van MFT - True Blue Houndstooth en het cardstock is uit een blok van Craft Smith.


De afbeelding is een digi van Kenny K, deze gespiegeld en zo samen afgedrukt. De achtergrond wit gelaten want ze houd ook van strak, maar toch nog een paar roosjes aan gebracht om de kaart af te maken anders was hij helemaal zo kaal. De kaart was weer goed in de smaak gevallen dus heb ik mijn opdracht goed voltooid.


Gebruikte kleuren zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : N9 - N7 - N5 - N2
Roze : RV69 - RV66 - RV55 - RV63
Blauw / Groen : BG09 - BG49 - BG13 - BG34 - BG11
Mond : R24 - R22 - R20
Wit : N2 - N0

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en lees je reactie graag.

Geen opmerkingen: