NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 25 mei 2016

Peter Pan


Tjonge, wat gaat de tijd toch snel! Het is alweer bijna eind mei. Ik heb mijn vakantie er al op zitten, was dit jaar vroeg aan de beurt. Over het geheel genomen hebben we best goed weer gehad, alleen de Pinksterdagen waren wel erg koud! Maar dan kun je natuurlijk weer wel lekker wat binnen doen, zoals stempels inkleuren! Ik heb dan ook een lekker voorraadje gedaan.


Ik heb een van de leuke nieuwe digi's van Mo's Digital Pencil gebruikt, genaamd Peter Pan. Vond het zo'n schatje. Tijdens onze vakantie zijn we naar een nichtje geweest in Nijmegen, zij heeft 2 schatten van zoontjes en voor hun heb ik dit kaartje gemaakt als bedankje dat wij bij hun konden overnachten. Deze lieve jongens zijn op dit moment 3 en 1 jaar en zoals ze nu zijn zou je willen dat zouden blijven, vandaar Peter Pan die nooit wilde opgroeien.


Vond het echt te leuk om in te kleuren, dus heb er gelijk 2 gedaan. Nummer 2 ligt dus nog te wachten tot hij verwerkt word tot kaart. De tekst die er bij staat hoort ook bij de digi.
De wegwijzer van Joy heb ik gebruikt om de namen van de jongens op te zetten, zodat hij nog persoonlijker word.


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:

Groen: G99 -  YG67 - YG23 - YG17
Huid: E04 - E11 - E21 - E00 - E000
Zwaard: E44 - E43 - E41
Haar: E09 - E15 - E97 - YR24

Veel liefs, 
Renata





2 opmerkingen:

Joke S zei

Prachtig!

corryskaart zei

prachtig gekleurd en reuze leuke kaart geworden!!
groetjes corry