NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 4 mei 2016

"Celebrate with style"

Hallo allemaal,
Vandaag is het mijn beurt om jullie wat te laten zien.
Het moest er weer eens van komen, een mannenkaartje.
Echt niet mijn ding. Ook maar weer eens een magnoliaatje uit de verzameling gehaald. 
Ik vond deze wel toepasselijk voor een verjaardagskaartje.
Ik ben weer volop aan de magnoliaatjes kleuren, blijft ze leuk vinden.


De basis is bazill cardstock en het design papier is van Studio light. 2 verschillende die's gebruikt van MFT - stitched jumbo fishtail banner en wonky stitched Oval. Van welk merk de plakpareltjes zijn, kan ik je niet vertellen, zat geen verpakking meer bij..

 
 Gebruikte copics:

Broek/strik : B99-97-95-93-91
Jas/schoenen/haar : E57-35-33-31
Servet : C3-1-0-blender
Glazen : E50-C3-1-0-blender
Huid : E04-11-21-00-000-R20.

Bedankt voor het langskomen en lekker genieten van het mooie weer!
Fijne dag allemaal!
 


Geen opmerkingen: