NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 14 maart 2016

Summer chill out


Goedemorgen lieve bloglezers,

Na een, wat mij betreft, heerlijk weekend is vandaag alweer een nieuwe week begonnen. 


Het zonnetje heeft zich regelmatig laten zien en dan krijg ik ook meteen weer zin in de zomer, jullie dan? Ook het lopen op slippers begint bij mij meteen weer te kriebelen dan:-) Daar moet ik nog maar even mee wachten, haha...


Door de zon kreeg ik meteen zin in een zomers getinte kaart. 
Het is een kaart met een afdrukje van House Mouse - Summer chill out. Dit schattig muisje hangt in een glas met limonade. Het design papier is van My minds eye - Be Amazing. 

Bij deze kaart heb ik al mijn mallen en andere trucks in de kast gelaten en ben ik back to basic gegaan. Zo zie je maar dat je echt niet hoeft te beschikken over talloze mallen om een mooie kaart te maken. Een leuke lay out van je kaart doet al een hele hoop...


Ik heb de volgende copic markers gebruikt:

Muis - E30, E33, E35, R20 en R22
Bloem - BG11, BG13, BG18, G5, G19 en G28
Glas - Y000 en Y11
Citroen - Y000, Y11, Y13 en Y15
Grond - E40, E41, E43 en E44
Achtergrond - BG10 en BG11


De letters zijn gestempeld met een set van Joy craft. Verder 2 knoopjes, 5 hotfix steentjes en een strik en klaar!

Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is en wens jullie een hele fijne maandag toe en graag tot de volgende keer.

Geen opmerkingen: