NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 19 februari 2016

I'm Fabulous

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.
Het is een eenvoudig kaartje geworden met een digistamp van Saturated Canary.
Dit is zo'n leuke digistamp, ik vind haar leuk voor een verjaardagskaartje voor mijn nichtje, volgende week wordt ze 14 jaar, en is lekker met make-up ed. bezig.


Voor deze kaart heb ik 3 kleuren cardstock (bazill) gebruikt en 1 design papiertje. De nieuwe die van MFT en de text is van Little Darlings stamps - Girls Rock Sentiments.


Gebruikte copics :
Shirt / lipstick : V17-15-12
Huid : E04-11-21-00-000-R20
Haar : E47-35-YR23-Y23
Ogen YR67-63-62

Bedankt voor het langskomen, een fijn weekend en tot de volgende keer!


Geen opmerkingen: