NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 4 januari 2016

Once upon a time

Hallo lieve Copicvrienden,

Als eerste wil ik jullie een heel gelukkig nieuwjaar
 en heel veel tijd wensen om lekker te kunnen kleuren met jullie Copics!
 Ik hoop dat jullie lekker genoten hebben van de feestdagen.

 Vandaag wil ik jullie mijn draak laten zien.
Ik hou er wel van om af en toe in een fantasie wereld te duiken, het leven is al ernstig genoeg.



Voor de achtergrond heb ik op een acryl blok met Copics gekleurd,
 dan met activator nat gemaakt en dan heel snel op glanzend fotopapier gedrukt.
Ik vind het resultaat echt super geworden. 

Ik heb de volgende kleuren gebruikt: B91-B95-B99

Dan was mijn draak aan de beurt, ik ben zoals meestal met de lichtste kleuren begonnen.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn:

Draak: YG00-YG03-YG05-YG17 en G28
Rotsen: W1-W3-W5-W7 en E31
Struiken en gras: G20-G24-G85-G99-YG11 en YG91
Vlaggen: Y38-Y13
Kasteel: E70-E71-E74-E77- E11-E13-E17 en E18
En voor het water  heb ik dezelfde kleuren gebruikt als op het acrylblok: B91-B95-B99


 Dan alles op verschillende blauwe kleuren  karton geplakt,
 en de scharnierstans van Tim Holtz gebruikt.
Het is geen kaart, waarschijnlijk gebruik ik het om op een boekkaft te plakken of als dagboek.

Ik hoop jullie weer geinspireerd te hebben en vindt het erg leuk als jullie een reactie achter laten.

Tot gauw weer!

Liefs Juanita


1 opmerking:

wies zei

Juanita je draak is er mooie geworden,
ik ben nieuwsgierig naar je volgende tekening,
kusje van je mam.