NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 23 november 2015

Fijne feestdagen met Teddy Bo

Goedemorgen allemaal,

Een nieuwe week is weer begonnen en daar hoort dus ook weer een nieuwe creatieve bijdrage van onze kant bij. Over een week begint de drukke decembermaand alweer, dus hoog tijd om te beginnen met de kerstkaarten.


Deze keer heb ik gekozen voor een digi van Teddy Bo&Co - Reindeer Cuddles. Deze te lieve beren blijven toch wel in mijn top 10 lijstje terug komen hoor... De volgende ligt al klaar om te worden ingekleurd:-)


Ook toverde ik voor de gelegenheid eens weer mijn ponsen van Martha Steward te voorschijn. Soms vergeet je hoe mooi je 'oude spullen' zijn. Dit is een Punch around the Page' set waarmee je dus d.m.v. de hoekpons ook een prachtige border kunt ponsen.

Het stoflaagje is verwijderd en ik ga ze de komende tijd zeker vaker gebruiken. 


De copic markers die ik deze keer heb gebruikt zijn:

*Beer - E30, E31, E33, E34 en E35
*Rendier - E42, E43, E23, E25 en E27
*Gewei - E43, E23, E57 en E59
*Rood - R14, R24, R29, R46 en R59
*Groen - G3, G5 en G19
*Grijs - W00, W1 en W3

Met een klein beetje Fran-tage - Embossing Enamel Chuncky White heb ik sneeuwvlokjes gemaakt over het afdrukje.



De sterren zijn van Tim Holtz - Star Cluster en heb ik bewerkt met een klein beetje Gesso voor een winters effect. Verder een mooie strik, belletjes, een tekstje en een paar knoopjes om de kaart af te maken. 

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week toe en tot de volgende keer!


Geen opmerkingen: