NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 2 november 2015

Aloha


Hallo copic fan,

Vandaag een heel ander kaartje dan dat je van mij verwacht, vrij simpel en snel te maken. Heb gewerkt met de stempels en dies van MFT de set "Tiki Party"en "Polynesian Paradise" met leuke teksten er bij. Het midden stuk als basis genomen een ook gekleurd met copic's maar hoe ik dat doe laat ik zien in mijn eerst volgende Tutorial.


Het was voor mij toch nog moeilijk want ik hou er van om vrij realistisch te kleuren en dat is met deze afdrukjes eigenlijk niet mogelijk, maar wel heel leuk voor de verandering. 


Heb voor heldere kleuren gekozen want die passen mooi bij de soort afdrukjes.


Gebruikte kleuren zijn : 

Achtergrond : Y23 - Y17 - BG15
Palmbomen : YG17 - YG05 - YG25 - YG01
E43 - E44 - E47 - E49
Hutjes : Y13 - Y17 - Y26 - E37
Bloemen : YR17 - YG05 - YG25 - YG01
RV11 - RV10 - RV000

Hoop dat ik je met dit kaartje toch weer heb kunnen inspireren.




2 opmerkingen:

Margo zei

Heel leuk hoor Wenda !
Groetjes
Margo

Unknown zei

Leuke kaart weer Wenda, ik ben dol op MFT, maar deze set heb ik niet.

lieve groetjes,
Renata