NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 9 oktober 2015

Crimson Holly

Hallo allemaal, hier ben ik weer! Vandaag heb ik een afbeelding van Ching Chou Kuik voor jullie. Moeilijke naam he? Haha. Zij maakt prachtige tekeningen en dit is Crimson Holly.
Eigenlijk zou hij in kerstkleuren moeten vanwege de hulstblaadjes, maar daar had ik geen zin in.


Ik heb deze al een hele tijd geleden eens ingekleurd en dat kwam goed uit, want ik heb nog geen inspiratie en tijd gehad om iets nieuws te maken. Ik ben nl vanaf 1 sept. mijn eigen bedrijfje begonnen en daar gaat heel veel tijd in zitten.
Dat neemt niet weg dat ik nog heel graag kleur!


Hier boven en onder nog een close-up van mijn kleurwerk.


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E000-E00-E11-E21-E04-R20
Haar: E47-YR24-Y21
Roze: RV69-RV95-RV93-RV91
Blauw: B99-BG04-B93-B91
Groen: YG99-YG97-YG93

Hoop dat jullie weer van mijn berichtje hebben genoten?

Veel liefs,
Renata

Geen opmerkingen: