NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 27 juli 2015

Look Out Summer!

De vakanties zijn volop bezig, dus tijd voor een lekker zomers kaartje!
Een paar weken terug kwam ik deze leuke nieuwe digi van Mo Manning tegen en ik hou van dit soort humor, dus die belandde al snel in mijn winkelmandje.
Meestal als ik iets nieuws voor mijn hobby heb, ga ik er ook gelijk mee aan de slag. Zo ook met deze. 


Ik begin altijd met het uitzoeken van het papier, zo kan ik de kleuren van mijn copics hier precies op aanpassen. Het papier wat ik hier heb gebruikt is van My Favorite Things, zoals ook de mal van de sterren en de rechthoekige mallen met kruisjes (ook een van mijn nieuwe aankopen).
De mal met de tekst Gefeliciteerd is van Joy.



De kleuren die ik heb gebruikt voor deze leuke dame zijn:

Huid: E04 - E000 - E00 - E11 - E21 - R20
Geel: E47 - YR24 - Y17 - Y21
Badpak: BG13 - BG15 - BG11 - BG10
Paars: V25 - V22 - V20 - W3
Flesje water: B01 - B000 - C1
Zand: E44 - E43 - E41

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn berichtje en ik wens jullie nog een hele fijne vakantie en zomer toe! 

Tot de volgende keer!
Veel liefs, 
Renata

1 opmerking:

corryskaart zei

oh wat een leuke vrolijke kaart en zo prachtig gekleurd en ja zo stempel blijft geweldig leuk!!
groetjes corry