NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 29 juni 2015

It's your Birthday

Hallo allemaal.
Vandaag mag ik, Marion , jullie
een kaartje laten zien.
Ik vind het altijd moeilijk mannenkaarten te maken,
net als jongenskaarten.
Toen ik deze digi tegenkwam, wist ik echter gelijk wat ik 
wilde doen.

Ik wilde graag twee kleurencombis voor het drakenpakje
die bij elkaar pasten,
maar ook genoeg contrast gaven.
Daarom heb ik gekozen voor de groen en paars tinten.
Copic kleurtjes:
Huid: E000 - E00 - E21 - E11 - E04 - R22 - E15 - E18 - R20
Haar: E18 - E08 - YR 18 - YR14
Ogen: YG06 - YG03 - YG11
Haarband: R59 - R29 - R27 - R24 - R22
Vleugels en staart: BV08 - BV13 - BV02 - BV000
Lijfje: YR23 - YG06 - YG03 - YG11 - G000

Ik heb weinig frutsels gebruikt, want vind ik persoonlijk
niet zo geschikt voor een jongenskaart.
Hier is het kaartje:

Het katje mocht natuurlijk niet ontbreken :) .
Ik wens jullie een hele fijne dag en graag tot 
de volgende keer.
Liefs,
Marion

Geen opmerkingen: