NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 2 maart 2015

Alleen maar roze

Hallo bloglezers,
morgen 3 maart wordt mijn kleindochter Hanna al weer 6 jaar. 
Wat gaat dat toch enorm snel, zo zijn ze een baby en nu alweer een schoolkind ( kleuter af volgens haar). Voor haar telt maar een kleur en dat is roze, roze en ook 
roze. Als je geluk hebt doet ze iets wit of paars bij het roze. 
Daarom moet de verjaardagskaart natuurlijk ook roze zijn.

Ik kreeg van Miranda van den Bosch een paar geweldige achtergronden, die ze met sprays, masks en pasta maakt. 

Daarop heb ik een passende afbeelding gezocht , een Ppinky doll en deze natuurlijk in de goede kleuren gekleurd met mijn Copics. De boom, de sterren en het vogelhuisje zijn van een stempel sheet van Jofy. de rand onderaan tekende ik met een Multiliner 0,3. gebruikte kleuren:
huid E000-00-21-11-13
haren E19-Y38-YR18-YR04
kleren R81-833-85
YR02-04-07-18
R24-35-37-59
Hout E13-15-17-18


Ik zal deze kaart morgen aan haar geven samen met een roze cadeau.
groet Diny



2 opmerkingen:

Heidie zei

Wat een mooie kaart. Gefeliciteerd met je kleindochter.

Liefs Heidie

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Alvast gefeliciteerd met je kleindochter :-). Wat gaat de tijd toch hard hé? Dit MOET een goede kaart zijn, ik zie alleen maar roze, hihi. Mooie kaart Diny :-). Liefs, Frouwkje