NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 9 januari 2015

Zentangle levensboom


Hallo Copic fans,

Leuk dat jullie vandaag weer even op het Copic Blog komen kijken. Ik vind het nog steeds erg leuk om af en toe met Zentangle bezig te zijn. Dit is wat ik jullie vandaag wil laten zien:


Daarvoor heb ik eerst deze tekening gemaakt:


De stam en de grond zijn met behulp van Zentangels getekend. De blaadjes zijn gestempeld met stempels van Impression Obsession (Damask Floral). 


De stam is gekleurd met: E08, E07, E57, YR27, Y23, G82 en G94
De blaadjes zijn gekleurd met: E11, E13, G21, G24, G12, G94, G40, YG0000, YG03, YG11, YG93 en YR24
Overigens heb ik er nog 1 blad bijgetekend (rechtsboven)

Daarna heb ik een kopie van de tekening gemaakt en de blaadjes en de stam met repositioneerbare lijmspray tijdelijk bevestigd om als masker te dienen. Daardoor kon ik de achtergrond maken met Copic Airbrush. De markers die ik daarvoor gebruikte: BG70, BG90, BG72 en G00.



Uit dezelfde clearset van Impression Obsession nog de 2 bloemen gestempeld omdat ik het daar toch wel heel leeg vond....


Een oude fotolijst wat opgeschuurd en met wat verschillende kleuren blauw/grijs acrylverf geschilderd. En dit is het dan geworden...... Formaat 27x33cm.

Ik hoop dat ik jullie geïnspireerd heb om dit weekend weer lekker aan de slag te gaan met die mooie Copic markers! En hopelijk tot de volgende keer....

Creatieve groetjes van:

Marielle Weichert

2 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk!! En uiteindelijk minde zengtangle dan het begin. Wat copics kunnen bereiken.....

Unknown zei

Heel erg mooi!