NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 16 januari 2015

Time 4 Tea

Hallo allemaal, wat fijn dat jullie vandaag tijd genomen
hebben dit blog te bezoeken.
Vandaag mag ik ( Marion ) jullie inspiratie laten zien in de vorm 
van een kaartje.
Zoals jullie (misschien) weten ben ik gek op dierenstempels,
met name kattenstempels.
Toen ik deze digi van Aurorawings zag, kon ik niet weerstaan 
deze te kopen en in te kleuren.
Ik wilde als extra het katje een langharig uiterlijk meegeven.
Ik had meteen een idee welk papier en frutsels ik bij deze
stempel wilde gebruiken.
Allereerst mijn kaartje:

Cake en tea gaan altijd goed samen, dus heb ik een tekststempeltje 
gebruikt Time 4 Tea.
In mijn voorraad had ik deze leuke houten theepot en het cookiees bedeltje liggen.
Ook deze pasten perfect bij dit kaartje.

Een detailfoto van het katje:

De kleurtjes die ik voor deze afbeelding gebruikt heb zijn :
Kitten: BV20-00-000 W01-03-05 E04-31-33-35 R20 
Cake: E30-31-33-35-39=-59
Cake-schaaltje: N5-4-3-2-1-0
Schaduw W5-3-1-0

Bedankt voor het langskomen op dit blog.
Ik zie je graag over een paar dagen, want
dan plaats ik mijn eerste tutorial op dit blog.
Tot de volgende keer,
Liefs,
Marion


4 opmerkingen:

corryskaart zei

WAUW wat is dit prachtig gekleurd en zo alles samen een prachtige kaart
grt corry

Diny Sprakel zei

Mooi gedaan, wat een grappige opbouw, groet Diny

emsiescreaties zei

Super leuk en wat een leuke stempel is dit!

Catherine zei

Cat alive. Gorgeous card. Masterpiece. Thanks for the fun!