NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 7 januari 2015

In blijde verwachting

Hallo Copic liefhebbers!

Het is Sandra hier, en vandaag is het mijn beurt om jullie weer wat te laten zien.

De kaart die ik heb gemaakt is voor mijn doen erg kaal, maar in dit geval vond ik het wel mooi, omdat het design papier best druk is.



Het papier dat ik heb gebruikt vond ik perfect voor deze kaart. Het is de Baby Bump paper pad van BoBunny. De tekststempel is van NoorDesign.
Het afdrukje is een digi van Slinky Tart.



Ik heb de volgende Copic Markers gebruikt
Huid: E000, E00, E11, E13
Wangen en lippen: E93, E95
Haar: W3, W5, W7, 100 (black)
Ogen: BG72, BG75
Shirt: Y32, Y35, Y38
Broekje: R20, R22, R24



Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren!

Liefs, Sandra

1 opmerking:

Unknown zei

Wat een leuk kaartje Sandra!