NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 8 december 2014

Sweet christmas dreams

Ik ga jullie nog een keer "lastig" vallen met een kerstkaartje.
Dit is wel 1 van de laatste, ben bijna klaar met de kaarten voor dit jaar.
Dus als je nog kerstkaartjes van me voorbij zit komen, zijn die voor volgend jaar.


Voor dit kaartje heb ik de volgende materialen gebruikt:
Cardstock : bazill
Design papier : Maja design Vintage frost basic
Magnolia doohickey set 2
Wildorchidcraft bloemetjes
Joycraft die.


Gebruikte copics:
Jurk : RV99-95-93-91
Schoenen : W7-5-3
Haar : E49-29-25
Huid : E04-11-21-00-000-R21

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: