NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 5 december 2014

Have a Cool Christmas


Hallo copic fans,

Het is weer mijn beurt om jullie vandaag een kaartje te laten zien het is dan wel sinterklaas vandaag maar ik heb toch alvast een kerstkaart voor jullie.
Het afdrukje is een digi van Wee Stamps vind het ook weer zo'n schattig plaatje.
Het papier is van een blokje van Bo Bunny van de lijn "Altitude".


Ook weer nieuw voor mij, heb bijna het hele afdrukje in de kleurstraten gekleurd nou dat gebeurt niet vaak. De kaart is afgemaakt met roosjes die gespoten zijn met een zilver glitter, de sneeuw sterren zijn een stans van MFT met de naam "Let it snowflake" ze zijn uit gestanst uit verpakkingsmateriaal en met een beetje stickles bewerkt.


De kleuren die gebruikt zijn,

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E70 - E71 - E74 - E77 - E79
Paars : RV91 - RV93 - RV95 - RV99
Blauw : B91 - B93 - B95 - B97 - B99
Vleugels : E44 - E42 - E41 - E40
Sneeuw : BV000 - B0000 - C00
Achtergrond : BG72 - BG70



Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje en voor ieder die vanavond Sinterklaas viert een gezellige pakjes avond gewenst en geniet er van. 



  

Geen opmerkingen: