NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 10 augustus 2014

The Magic of Winter

Hallo, 

de mooiste materialen voor het maken van je kerstkaarten komen zijn op dit moment al in de winkels te koop. Dan kun je niet achterblijven en start je ook met je kerstkaarten.


Deze Shape Art mal van Dutch Doobadoo is zo handig om een kaart mee te maken, door de vorm hoef je niet veel moeite te doen om de versiering in orde te krijgen. Ik sneed hem uit wit, kraft en uit designpapier, een Noor Paperbloc, heb alle randen aangezet met bruine distressinkt.
 Het liefje jochie dat ik kleurde met mijn Copics is er een van Mo Manning. Hij grijpt echt naar de ster, die is ook van DDBD.


De tekstlabels en de papieren ijskristallen zijn van hetzelfde merk. De kerstman met zijn rendieren is ook op weg, deze komen uit een stansmal van Noor. 
Nadat alles op elkaar geplakt was heb ik nog wat glitteraccenten aangebracht met Stickles. De mini-roosjes zijn van Scrapberry's.

Ik kleurde het jurkje met de W-kleuren, dat zijn prachtige warme grijstinten, die samen met ijsblauwe tinten perfect bij dit Paperbloc passen. Om de jurk wat levendiger te maken, heb ik er een groot aantal kleine plooitjes in gekleurd. 


Copic kleuren:
huid: E000-00-21-11-04 en R21
haar E53-51-50
jurk W00-5-3-1
blauw BG0000-00

Ik hoop dat deze kerstkaart jullie bevalt, 
ik ga nog meer sterkaarten maken, dat weet ik zeker.
Groet Diny

p.s. deze post verschijnt iets later dan jullie gewend zijn, sorry daarvoor.

3 opmerkingen:

emsiescreaties zei

Een snoesje om te zien!

sallysbitz2 zei

This is stunning. Just love it x

hugs sally x
sallysbitz2.blogspot.co.uk

Unknown zei

Prachtig Diny! En wat een leuke nieuwe Dutch Doobadoo mal zeg!