NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 20 juni 2014

Hieperdepiep Hoera

Hallo allemaal!

Het is Sandra hier, op deze vrijdag. Zijn jullie al een beetje aan weekend toe? Ik heb voor het eerst sinds weken weer eens een weekend niets gepland en ga er heerlijk van genieten!
Maar jullie zijn hier natuurlijk om mijn kaart te zien, dus ik zal hem eens showen.


Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van de sketch die Tiets op haar club had, want ik vind m zo leuk.
De stempel die ik heb gebruikt is van Little Darlings en deze dame heet Charming. 


Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt.
Huid: E000, E00, E11, E13 en R20 voor de wangetjes
Haar: E11, E08, E09, E18
Jurk: RV91, RV93, RV95
YR23, YR24, YR27
BG72, BG75, BG78
Ook heb ik wat Frantage gebruikt, maar ik heb niet helemaal opgelet, want er is wat in haar haar beland... 


Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is van Basic Grey, Plumeria. De tekststempel is van Noor!Design.

Om mijn kaart af te maken heb ik een aantal bloemen gebruikt van Wild Orchid Crafts.

Dit was het weer, ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Een fijn weekend toegewenst!

Liefs, Sandra