NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 7 mei 2014

Teddy Bo als label

Goedemorgen lieven bloglezers,

Vandaag laat ik weer een creatieve bijdrage aan jullie zien hier op het blog. Het is deze keer geen kaart, maar een leuk doosje waar je eventueel snoepjes/chocolade of waxine lichtjes kado in kunt geven.


Het doosje zelf is gemaakt met een snijbestandje uit de bibliotheek van mijn Silhouette Cameo. 

Het beertje op de tag is een digi van Teddy Bo - Teddybobea_tabs_001 
Het is een serie van drie leuke tags en ik heb deze uitgekozen om mee aan de slag te gaan.


De gebruikte copic markers zijn:
Beer: E30, E31, E33 en E34
Lucht: B00, B1, B12, B14, B16 en B18
Vlinder: YR18, YR24, Y26, Y23 en Y00
Muts en jasje: BV31, BV20, BV23, BV25 en BV29


Verder alléén wat roosjes en een paar vlinders om het af te maken. 
De vlinders zijn gemaakt met een stansje van Cheery Lynn.



Ik wens jullie een hele fijne woensdag toe en tot de volgende keer!




2 opmerkingen:

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

wauw mooi die lantaarn en wat een leuke digi :D erg mooi ingekleurd.
Lieve groetjes Alexandra

Marian zei

Mooi. Groetjes