NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 16 mei 2014

Hangler Stangler....

Goedemorgen allemaal,

Met mijn silhouette cameo heb ik deze kaart uitgesneden.
Gewoon een cirkel tegen elkaar aangelegd en samen gesmolten tot één vorm.
Ook de doily heb ik deze keer met de snijmachine gesneden.
Ik zou mijn cameo voor geen goud meer willen/kunnen missen, zoveel leuke dingen ik ermee al gedaan heb.
Maar we zitten hier wel op het CMB-blog en dus is het de bedoeling om het over de copics te hebben, ook die wil ik voor geen goud kwijt hoor!!!

Voor mijn kaartje heb ik terug een afdruk van Hangler Stangler gebruikt.

De randjes heb ik met distress inkt bewerkt.

Kleuren die ik gebruikte zijn:
Huid; E50, -51, -53.
Wangen; E01, -02.
Haren en schoenen; E31, -33, -35, -37.
Kleding; YG13, -17, -23 & YG17, -19.
Poes; C0, -1, -3, -5 & R24.
Wangen van de poes; E04.

Ik hoop dat het zonnetje nu wat blijft schijnen want die regen ben ik al lang weer beu.
Heel veel liefs,
Celia

6 opmerkingen:

Unknown zei

Heel mooi celia

Alexandra van den Berg-Verhoeven zei

Hij is mooi Celia, lekkere frisse lente kleurtjes :D De zon gaat er gewoon van schijnen hihi.

Lieve groetjes Alexandra

corryskaart zei

een erg lieve en mooie kaart en prachtig gekleurd
groetjes corry

Dobra zei

Very beautiful work
Lovely presented.

Unknown zei

Prachtig Celia.

Natasja's Kaarten zei

Herl erg mooi gemaakt!

Groetjes, Natasja