NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 30 april 2014

Tee It Up


Hallo copic fans,

Het is weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien vandaag en het is er een geworden uit een serie kaarten die ik gemaakt heb voor mijn moeder.
Jullie zien wel aan de kaar wat voor sport mijn moeder doet en ze wilde dus een aantal verjaardags kaartjes voor haar golf maatjes hebben en dit is er een van. de kaart is verder afgemaakt met bloemen en de golf embellishments zijn gemaakt in een mal met extra licht klei (zelf drogend) van Darwi, het voor deel van deze klei ten opzichte van die van Martha Stuwart is dat deze niet krom trekt op iets grote vlakken.
Deze heb ik weer gekleurd met copic's.


 Het afdrukje is van Saturated Canary, de achtergrond is gespoten met de air-brush.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - Y11 - Y000
Geel : E37 - E99 - YR23 - Y15 - Y13 - Y11
Rood : W5 - E07 - R24 - R14 - R12

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje,
Geniet van de dag.

Liefs Wenda

1 opmerking:

Jopie zei

wat een prachtige kaart en erg mooi gekleurd.
groetjes jopie