NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 22 juli 2013

Little Elf Kit


Goede morgen

Ik weet niet wat me bezielde om met dit warme weer een kerstkaart temaken!
Als hij nu ook nog voor verkoeling had gezorgd had ik helemaal blij geweest,maar helaas,dit is mijn 3e poging ,ik heb er wat weg kunnen gooien inverband met zweetdruppels en met deze ben ik bijna 3 dagen bezig geweest met kleuren,mijn copics glipte constant uit mijn handen !


Ik ben er ook niet helemaal tevreden mee!!

Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Muts -schoenen-trui  R05-46-89   W1-3-5
Broek YG03-93-95-99
Huid E00-11-13-21 en R02
Haar YR04-E09-37
SterY28-38 YR23-24
Schaduw B60-63

Hoop dat jullie hem leuk vinden en bedankt voor het langs komen!!

XXX Heidy

6 opmerkingen:

Lia zei

Ja wat bezield ons nu kerstkaarten te maken hé? Maar ik vind dit toch een snoepie hoor,
groetjes Lia

jokes-hobbyhof zei

Ik vind hem mooi hoor Diny, ik denk dat we verkoeling nodig hebben, ik heb ook al een kerstkaart gemaakt.

Groetjes Joke

Diny Sprakel zei

Knap dat je hebt volgehouden Heidy, we komen alvast in kerststemming: Christmas in July moet kunnen.

Mojca zei

Wow this is totally gorgeous. Hugs! MOjca

anita01 zei

Knapperd jou kaart, ook hier even geen kaarten maar de tuin in, betere optie al mis ik het wel hoor ;o) Schitterend van kleur en is het een Whimsy stamp? lieffie hoor ben benieuwd.

Warme zomer groet,
Anita

Unknown zei

Mooi! Vooral rood is moeilijk te kleuren...