NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 8 april 2013

Verjaardagswensen.....


Lieve copicfans,
Ook ik heb een kaartje voor de jarige Diny gemaakt, en wil ze langs deze weg nogmaals heel hartelijk feliciteren!!!!
Voor mijn kaartje heb ik een tekening van Sureya gebruikt om in te kleuren, is deze dame niet prachtig! Kijk wat een heerlijke jurk ze aan heeft, geweldig om te kleuren!

De bloemen heb ik met een snij-mal van Tim Holtz gemaakt, deze gedistressed en met een brad ineen gestoken. De rozenbottels zijn een snij-mal van crealies en de kleine vlindertjes zijn geponst.
Hier heb je nog een close-up.

Voor ik met de kleurnummers begin ,laat ik jullie nog eerst deze chique Dame van kortbij zien.
Jullie weten dat je de foto's kunnen open-klikken hé.
(Gewoon op de foto staan en linker muisklik)

Ik begin bovenaan;
Kroontje en parels in haar haar; Y17,- 21,- 23,
Haar; E21,- 30,- 31,- 33,- 35,
Kraag en rok; RV000,- 91,- 93,- 95,
Voile; RV0000,- 000,- 00
Mantel en onderjurk; V000,- 91,- 93,- 95,

Ik wens jullie nog een fijne dag, heel veel liefs en tot volgende keer,
Celia.

3 opmerkingen:

Sonia zei


This card is really wonderful, very beautiful image and colors used^_^
Hugs,
Sonia

Unknown zei

celia
een wondermooie kaart voor diny
met een prinsesjurk
echt leuk voor haar
veel liefs van marcelline

Heidie zei

wat een mooie kaart. Erg mooi ingekleurd.

liefs Heidie