NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 18 maart 2013

Bliss

Bijna drie jaar, tot een paar maanden geleden, heb ik opgepast op een klein, knap meisje van Surinaamse afkomst. Een paar dagen geleden is ze 4 jaar geworden, de tijd vliegt!
Deze stempel van Magnolia leek mij super leuk voor haar verjaardagskaart. Voor mij de eerste keer dat ik een bruin gezichtje kleurde met copics, maar het is helemaal niet moeilijk!
Je kunt kiezen voor verschillende bruincombinaties voor de huid, want de ene bruine huid is de andere natuurlijk niet. Ik vond dat deze combi het dichtst bij de huidskleur van mijn oppasmeisje komt. Dit zijn de Copic kleurnummers die ik heb gebruikt:
huid: E18, 17, 15, 13, 11
haar: E49, 47, 29, 27
jurk en schoenen: RV99, 95, 93, 91
roos en kado: R89, 39, 37, 35, YG99, 97, 93, E47, 44, 43, 41
Op de tag (gemaakt met een Magnolia stans, net als de blaadjes en swirls) heb ik een stempel van Noor! Design gebruikt. Daaronder heb ik letterstickertjes geplakt om de naam te schrijven. Het sleuteltje is een charm van Whiff of Joy.
Het lilakleurige bolknoopje is een oudje, uit de doos van mijn oma :-)

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer!



De uitslag van de candy met de cup cake stempels is:

Random Integer Generator

Here are your random numbers:
7   15 
Timestamp: 2013-03-18 12:51:31 UTC

Deborah en Mieke gefeliciteerd, stuur jullie gegevens naar:
Dsprakel@gmail.com dan komen ze naar je toe.
groet Diny

5 opmerkingen:

Hellma zei

Stunning card, your coloring is great.

Sonia zei

Wonderful card my dear creative^_^
I love this image^_^
Have a beautiful day^_^
Sonia

Mojca zei

oh this is soooooo cute and pretty. hugs! Mojca

Heidie zei

wat een mooie kaart. heb ook nog nooit een magnolia een donkere huidskleur gegeven.

liefs Heidie

Deborah zei

Wat een geweldige kaart !!
Voor mij nog steeds een klus die ik niet voor elkaar krijg om een donkere pop te kleuren..

En tot de grote verrassing ben ik ook nog eens winnaar van de geweldige Candy Cupcake!!

Liefs, Deborah