NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 13 januari 2013

Tutorial Huid kleuren met distress techniek


Hoi iedereen, Hopelijk hebben jullie allemaal een rustige en gezellige zondag! Vandaag is mijn eerste tutorial voor dit blog. Ik kleur de huid van mijn stempelafdrukjes altijd in met de distress techniek. Dit houdt in dat je aan de randen de donkerste kleur hebt en aan de binnenkant is het helemaal wit.
Het zijn veel foto's van elke stap 1! en een totaal van 11 stappen!


je begint met je E00, hiermee zet je de schaduwen aan (waar je donkerste kleur gaat komen)


 Daarna ga je met je donkerste kleur eroverheen


 Nu ga je met E11 over de E13 heen en blend je het tot een geheel




 Daarna ga je met E00 eroverheen en blend je dit ook weer zorg ervoor dat je niet je 
hele huid inkleurt maar nog een stukje openlaat.


 Daarna ga je op de overgang van de E00 naar wit met je blender het tot 1 geheel blenden, 
zodat er geen harde lijnen zijn


Meestal doe ik het hele proces nog een keer herhalen, hierbij
hoef je bijna niks meer te blenden.


 Ik zet de wangen aan met R20 door gewoon
een cirkeltje te tekenen bij de stipjes

 Met de E00 moet je niet meer over de E13 en E11 gaan daarmee 
verzwak je de kleur weer, dus alleen op de uiteindes blenden.

 Nu is hij helemaal af! alleen de haren , vleugels, en boog nog

 Zo is hij helemaal klaar!


Ik hoop dat jullie het een handige en inspirerende tutorial vonden! mochten er nog 
vragen zijn hoor ik ze graag!

Veel liefs Ashley











3 opmerkingen:

Margreet zei

Wat prachtig bedankt voor de tutorial.
Groetjes Margreet

Marian zei

Mooi en duidelijk. Maar met blenden bedoel je dan de lichtste kleur die je gebruikt Of echt de blender copi's
Lees dit wel vaker in jullie uitleg
Groetjes Marian

Ashley zei

Hoi marian, met blenden bedoel ik het in elkaar over laten lopen van kleuren. Ben je bijvoorbeeld bezig met e13 en ga je daar vervolgens met e11 overheen aan de randen dan zorg je ervoor dat je het geheel "blend" met elkaar. Zo word het een geheel.