NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 28 januari 2013

Tilda Love Potion


Hoi Allemaal,  Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets leuks te laten zien! 
Ik had zin om weer eens wat anders te maken dan een kaart, dus toen mijn man de fles/pot met pastasaus leeg had gemaakt heb ik hem gelijk "gekaapt" om te alteren. Het leek me erg leuk om deze fles voor valentijn te versieren voor een "speciaal iemand" kan nog niet zeggen wie het is omdat er waarschijnlijk gekeken word naar mijn posts! En het moet natuurlijk wel een verassing blijven!

De fles zelf is bewerkt met "moldingpaste" ik gebruik zelf geen officieele molding paste maar gewoon de pot vulmiddel bij de action en die werkt prima! Het is natuurlijk niet helemaal het zelfde als moldingpaste, maar goed genoeg om wat textuur te krijgen in je project.
Daarnaast heb ik seambinding, een doily en wat wild orchid crafts bloemen gebruikt.


 Ik heb als afbeelding heel toepasselijk tilda with love potion gebruikt.

Copic nummers zijn:
Haar: B23, C7, N7, 100
Huid: E13, E11, E00, 0, R20
Kleding en schoenen: B39, B37, B34, B32, 0
Glas: B21
Inhoud glas en hartjes: R85, R83, R81


Mijn volgende post is pas na valentijn, dus bij deze iedereen een hele fijne valentijnsdag en dat je maar een fijne dag mag hebben met degene van wie je houd!


Veel liefs Ashley





2 opmerkingen:

Astrid zei

Ontzettend leuk gedaan, prachtig, lief afdrukje, super ingekleurd !!

liefs Astrid

Saskia van den Berk zei

erg mooi gedaan en een erg leuk idee!!!grt. Sas