NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 27 januari 2013

Merry Christmas


Vandaag voor de 1e keer geen nieuw kaartje van mij.
Deze keer ben ik helaas niet toegekomen om een kaart speciaal
voor dit blog te maken.
Vandaar deze kaart met een geweldige Wee Stamp.


Het Papier voor deze kaart is uit een paperpad van Maja Design
De bloemstansen zijn van Marianne Design.


huid: E000 E00 E02 R02
haar: E49 E47 E44 E18
jas: BG99 BG96 BG93
sjaal: R59 R56
kat: E41 E42 E44
takje: R43 R46 G46 G24




In de rechterboven hoek heb ik een stukje van het dessin papier omgerold
en hierachter een label gestoken.
Op de label is de tekst gestempeld.




Ook de binnenkant van de kaart is voorzien van een mooi papiertje.
Ben natuurlijk wel erg benieuwd wat je van de kaart vind
dank je voor het achterlaten van je reactie.




4 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
En een super leuk stempeltje
Groetjes Margreet

Tinie zei

Wat weer een beauty Lydia!!!

Groetjes Tinie

Marian zei

Vind je kaart super hoor prachtig bewerkten weer mooi ingekleurd
Groetjes

Wenda zei

Maakt niet uit schitterende kaart is het weer.

Liefs Wenda