NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


donderdag 17 januari 2013

Veel stippen en roze.



Hallo Copic fans,

Vandaag is het mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Het is er een met een afbeelding van  Kenny K ,  deze heet Queens Cutie


Ik wilde graag werken met roze kleurtjes en ik denk dat het gelukt is.
Ik heb papier met veel stippen gekozen. Deze stippen tref je ook aan in  uitgestanste morief, dat ik maakte met een die van memorybox.  De roosjes zijn gemaakt met stansjes van MFT, na het stansen rol je op tot deze schattige roosjes, gemakkelijk te maken en heel mooi op de kaarten. Bovendien maak je met deze stansjes je kleine papierrestjes op.



 Huid : R22 - R20 - E11 - E00 E000
 Haar : 110 - N9 - N7 - N5 - N3 - B60
 Broek : B99 - B97 - B95 - B93 - B91
T-shirt : C4 - C2 - C1 - C0 - C00
  Schoenzool : N9 - N7 - N5 
 Roze kleurtjes : C6 - C4 - RV19 - RV17 - RV55 - RV63

Hopelijk heb je wat inspiratie gegeven.

Hugs Wenda



4 opmerkingen:

Hetty zei

Dat roze gaat je goed af! Gave kaart.

Diny Sprakel zei

Hoi Wenda, hebben we ineens een andere taal hier. Ik zal de Nederlandse tekst erbij zetten.

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je gemaakt. leuk met al dat roze.

groetjes Heidie

Marian zei

Prachtig je kaart en mooi je kleuren
Groetjes Marian