NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 20 januari 2013

Ik stuur je een bloemetje..



Hoi blogvolger,
fijn dat je op deze zondag weer een kijkje komt nemen hier op het blog. Normaliter zie je op zondag een tutorial, deze houden jullie van mij tegoed, heb helaas nogal wat lichamelijk problemen waardoor ik niet al te veel kan doen momenteel. Ik heb wel een kaart voor jullie gemaakt.

Het is een bloemenmeisje geworden van Sureya, ik vond deze geweldig mooi om te kleuren omdat de haren zo ingewikkeld rondom de hele afbeelding te zien zijn. Het was een hele klus. Maar ik vind dat het resultaat er mag zijn. Ik ben er wel enkele uurtjes zoet mee geweest, het is geen plaatje om snel even te kleuren.


De uiteindelijke kaart heb ik heel rustig gehouden omdat het plaatje aan de voorkant al zo "druk" is. Ik heb alleen maar effen kleuren papier gebruikt voor de achtergrond. Geen design papier dus.
Vaak zie je een plaatje en dan maak je met bloemetjes, swirls etc de kaart af, ik wilde door een groter plaatje te kleuren laten zien dat dit effect ook heel erg mooi is, zeker met al die clean and simpel kaarten die erg populair zijn.

Tussen de haren in  en de rest van de achtergrond heb ik met C1 gekleurd, bijna niet zichtbaar maar is toch mooier dan helemaal wit.  De bloemen heb ik met een Spica pen voorzien van wat kleine stipjes waardoor het mooi glimt.

Aan de binnenkant zit een pocket waarin je een kadokaart kan doen, in dit geval een tegoedkaart voor bloemen, je kunt er natuurlijk ook een zakje bloemzaadjes in doen. Erg leuk om zo kado te doen en het gaat gemakkelijk met de post mee. Dit idee kwam van een goede vriendin van mij.


De gebruikte kleuren zijn:
Haren: R89, R29, R24, R22
Jurk: B16, B14, B12, B91
Bloemen: YG63, YG61, Y02, Y00
Huid: E11, E01, E000
Armband: Y28


Bedankt weer voor het kijken , fijne zondag nog,
Groetjes Brenda

5 opmerkingen:

Hellma zei

Love it, stunning coloring.

Hetty zei

Wauw wat mooi gekleurd! Heel gaaf zo.

Heidie zei

wat een mooie kaart. schitterend gekleurd.

liefs Heidie

Marian zei

Prachtig heel mooi de haren leuk om te doen zo veel kleurwerk En de kaart prachtig
Groetjes

Willemien zei

Die is schitterend. Hier ligt ook een klaar, maar dan op a4 formaat. Het is inderdaad niet een plaatje omeven te kleuren.

Ik neem jouw afbeelding erbij als voorbeeld :-)

Groetjes willemien