NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 28 november 2012

Advent kalender...

Hallo creatievelingen, 
Nu het bijna december is kan ik mijn advent kalender aan jullie laten zien.
De doosjes heb ik met de silhouette uitgesneden, je kan het patroontje hier vinden, in elke schuif heb ik wat lekkers gestoken.
Een boven aanzicht.

Om de afbeeldingen recht te houden heb ik bij het uitknippen onderaan een stukje laten zitten en dat naar achteren geplooid. Deze lipjes heb ik netjes verstopt onder het "gras".
 Effe wat close-ups...
(je kan de foto's nog groter klikken als je dat wenst)
 Christmas Tilda with Cat, foto van kleur nummers hier onder.
Walter the Moose...
 En ook hier weer de kleur nummers.
En tot slot Otto.
  
Ik ben weer klaar met deze post....nu moet ik echt aan de Kerstkaarten beginnen te denken.
Ik wens jullie heel veel kleur-plezier.
Vragen mag je me steeds stellen.
Heel veel liefs, 
Celia.

4 opmerkingen:

rian zei

wauwww wat een werk, maar het is heel mooi.
groetjes rian

Frouwke zei

Heel knap gedaan zo die kalender, en leuk dat er overal wat in zit!
grts
frouwke

Brenda zei

heel erg mooi! leuk om elke dag naar te kijken! wat een werk zeg!
groetjes Brenda

Brenda zei

heel erg mooi! leuk om elke dag naar te kijken! wat een werk zeg!
groetjes Brenda