NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 31 oktober 2012

Bedankt.....


Lieve blog volgers en lezers,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties, emails en kaarten
die ik heb mogen ontvangen voor de geboorte van onze dochter Sophia.
Ze is inmiddels alweer 2.5 week oud, de kraamverzorgster weer naar en 
Gerwin weer aan het werk. Dan begint ook eigenlijk weer het'
dagelijks leven, Elise naar school brengen, boodschappen doen, 
huis schoon maken en een eerste kaartje gemaakt. 
De afbeelding van Marci (Lalaland) had ik al gekleurd voor de bevalling, het was 
eigenlijk alleen maar de embellishments bij elkaar zoeken om de kaart 
af te maken. 


Het papier is van Prima Marketing "Rondelle" Marci is geprint op 
Perfect Colouring Paper en daarna uitgestansd met een spelbinder scallop die.
De swirl en takjes zijn van Marianne Design. De pin is zelf gemaakt.
De bloemen komen uit de plaatselijke hobbywinkel.
Het hekje heb ik bol opgeplakt en afgewerkt met pareltjes. 
Aan de strik hangt een gitaar bedeltje wat bevestigd is met zwart waxkoord


Hier kan je goed zien dat het hekje bol staat.


Maric is gekleurd met 
Haar: E11 E13 E15 E17 E18
Huid: E000 E00 E21 R20
Gitaar: E18 E17 E15 E13
Laarzen & Jas: R22 R21 R20
Broek & Trui: N9 N7 N5 N3



Ook de binnenkant is weer voorzien van een dessin papiertje.

Ben weer erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden


2 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

wat een schattig kaartje! Leuk plaatje ook. Groetjes, Ankie

dieke zei

Wat een leuke kaart, Lydia!
Ik vind de afbeelding ook erg mooi gekleurd, zo kan ik weer inspiratie opdoen!

En wat ben je alweer snel aan het werk, dapper hoor!
Geniet ook maar heerlijk van je meiden Elise en Sophia.( die van mij heten Sofie en Elise, grappig, toch?)

Groetjes van Dieke Polstra.