NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 4 juli 2012

Thinking of You


Hoi, 
leuk dat je hier weer een kijkje komt nemen. Vandaag laat ik jullie een kaart zien waarbij ik de stempelafbeelding heb gekleurd op kraft papier van Joy. Het werkt heel anders dan op het witte papier zoals ik eigenlijk altijd gewend ben. Ik vind het erg leuk om mee te werken, dit zal zeker niet de laatste kaart zijn waarbij ik kleur op kraft.




De afbeelding is van Magnolia, en ik heb voor een mooie effect op de lavendelbloemen flowersoft gebruikt. Het springt er echt uit, de andere kleuren op kraft worden iets fletser, dit flowersoft is eigenlijk wit, maar heb ik met een navulling V09 op kleur gebracht.



De bloementak aan de linkerzijde heb ik eerst gestanst, daarna op kleur gebracht met een groene copicmarker, en daarna de flowersoft er op gedaan. aan de voorkant zie je een hoekje, dit heb ik ook gestanst uit het kraft papier van Joy, het snijd erg goed, alleen adviseer ik wel om er een metalen snijplaat bij te gebruiken zodat de kleine stukjes ook echt mooi gesneden worden. De witte achtergrond op het tekstlabel heb ik gedaan met White Picket Fence, Distress inkt, gaat heel goed op kraft, wordt mooi wit.




De binnenkant van de kaart heb ik ook bewerkt, ik heb daarvoor een stukje papier als een diamantvorm opgeplakt, en daarna 4 hoekstansjes erom heen geplakt.



Natuurlijk heb ik de kleuren ook op foto gezet,
huid: E000, E13, E11,
wangen R22
Kleding: V09, V17, V15
Haren: E59, E57, E55
geel: Y08, Y02
Schaduw: T4, T1, T0

Ik hoop dat je de kaart mooi vind. Ik heb hem met veel plezier gemaakt.
Bedankt voor het kijken,


Groetjes Brenda

10 opmerkingen:

Liesbeth zei

Mooi compleet plaatje is het zo Brenda, mooi gedaan ook met die flowersoft, en het ingekleurde afdrukje op kraft is ook erg mooi.
gr. liesbeth

Cathy zei

Wat mooi zo op kraft en inderdaad de bloemen zijn de eyecatcher!

Superleuke afwerking ook!!!

Tinie zei

Prachtig geheel, het inkleuren lijkt me super moeilijk op kraft, maar wat krijg je een prachtig resultaat en dan die flowersoft, helemaal geweldig, het valt direct op!!!

Groetjes Tinie

Unknown zei

Schitterend gedaan Brenda! Echt helemaal supers! Groetjes, Frea

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Frouwkje zei

Hoi Brenda,
Prachtig gekleurd!! Ik vind het een superleuke kleurencombinate paars/geel!! Heel leuk effect ook met de flowersoft!!
Liefs, Frouwkje

Riet Kamstra zei

Hallo Brenda, Mooi ingekleurd op kraft, ga ik zeker ook eens proberen! Ook het idee om met die vier hoekstansjes te werken vind ik grandioos, dus ook dat ga ik proberen!
Bedankt voor de inspiratie!
gr. Riet

Chantal zei

Wauw Brenda, ik ben helemaal weg van je kaart! heb je mijn adres? Vooral op kraft kleuren is voor jou al perfect verlopen zeg! En dan dat flowersoft... supermooi afgewerkt! Lieve groetjes, Chantal

sallysbitz2 zei

This is such a gorgeous card. I do love hoe you have used flower soft, very effective x

hugs sally x
sallysbitz.blogspot.co.uk

Helen zei

wat een prachtig kaartje en wat leuk gedaan met die flowersoft.