NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 21 mei 2012

Kiss me I'm a prince



Hallo copic fans,

Voor vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie waarin ik geprobeerd heb met zachtere kleuren te werken.  Het is een digi van "Saturated-Canary" getekend door Krista Smith. Bij het werken met pastel kleuren vind ik het persoonlijk erg moeilijk om daar goed diepte in te brengen omdat je daar toch de donkere kleuren voor nodig hebt en dan raak ik de pastel's weer kwijt. Ga eens kijken hoe we dit op kunnen lossen.


Voor het haar heb ik gekozen voor een warme kleur en dat is de YR 20 serie geworden met een klein beetje E29. Verder is het kaartje afgemaakt met wat bloemen en roosjes. De tekst is een stempel van Magnolia en de achtergrond is gespoten met de air-brush.


Huid : E11 - E02 - E00 - E000
Haar : E29 - YR27 - YR24 - YR23 - YR21 - YR20
Jurk donker : C7 - BG75 - BG72 - B02 - B000
Jurk licht : B02 - B000
Kikker : G46 - YG63 - G20 + E02

Hoop dat ik jullie toch weer een beetje heb kunnen inspireren met mijn kaartje.

Liefs Wenda

17 opmerkingen:

Unknown zei

wenda
ik vind prachtige kleuren
ja mijn vingertje jeuken om weer te kleuren
veel liefs van marcelline

Ankie vd Polder zei

Ha Wenda, ik vind het schitterend ingekleurd. Erg knap om toch die lichte kleuren te maken. Misschien komt hier nog een keer een tutorial van? Ik probeer de tutorials van jullie altijd te volgen en gebruik ze ook voor tips en trucs die ik nog niet weet en leer er steeds weer van. Nogmaals, ik vind het kaartje en het kleurwerk weer prachtig. Groetjes, Ankie

Yvonne zei

Wow, wat een geweldig kleurwerk toch weer, echt fantastisch!
liefs Yvonne

Mariken zei

Hey Wenda, wat is het een plaatje! Ik heb hem in het echt bewonderd en het is een geweldige kaart!
liefs Mariken.

Marianne zei

Prachtig ingekleurd.
liefs, Marianne

Jill zei

Fabulous colouring and a beautiful card! Thanks for sharing ;)
Hugs, Jill

Jolanda zei

Wauw Wenda, ontzettend mooi weer hoor!! super, en in het echie nog mooier whaa

Marianne Schut zei

Tja het wordt een beetje saai misschien mijn commentaar maar ik kan weer niets anders bedenken dan: Fantastisch! Wat moet het toch heerlijk zijn als je tot zo'n pracht resultaat elke keer komt! Mijn complimenten weer hoor en bedankt weer voor het delen van dit moois! Liefs Marianne

mapowska zei

Sweet card :)

Gea zei

Prachtige kaart, en wat een lieve stempel! Die kikker met zijn dikke zoenlippen, haha!
Je kleurwerk is weer prachtig,
groetjes Gea

corryskaart zei

hoi wenda
ziet er meer dan prachtig uit!en je kleurwerk licht of donker doet niet voor elkaar onder,vind het beide gewoon schitterend!
groetjes van corry

Margreet zei

Wat een schitterende kleuren
En een leuke stempel
Groetjes Margreet

Marga50 zei

Wauwwwwwww super heb je het ingekleurd Wenda ,echt schitterend.Groetjes Marga.

Angélique zei

Erg mooi gedaan en ik hoorde van Samantha dat de workshop zo leuk is geweest, ze was er vol van!!
Groetjes Angelique

Helen zei

wat een beauty weer.

Samantha zei

Hele mooie kaart en in t echt nog mooier omdat je de kleuren dan beter ziet :)
Groetjes, Samantha

Tinie zei

Geweldig die kleuren, een juweeltje is het weer!!!!

Groetjes Tinie