NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 27 januari 2012

Zonder tekst

Hallo,
terwijl deze kaart hier op het blog verschijnt, ben ik op weg naar de beurs (Paperworld) in Frankfurt. Voor de eerste keer ben ik daar op de Copic stand. In het verleden heb ik er heel andere producten gedemonstreerd.
Op de kaart die ik je hier laat zien heb ik nog geen tekst gezet. Op die manier kan ik de kaart voor allerlei doeleinden gebruiken. Ik moet me wel inhouden om niet een van die mooie tekststempels te gebruiken.


Het dessinpapier komt uikt een blokje van Graphic 45 Seaside Holidays. In het papier zit veel groen en oranje. Maar dit oranje heeft een rode ondertoon, dus een beetje koraalrood. De beste passende Copic kleurgroep is de R0-groep. Het groen heeft een gele ondertoon, daarom ben ik in YG0 en 1 groep mijn kleuren gaan kiezen.

Je kunt zien dat ik hier de haren weer streperig heb gekleurd, het haar lijkt dan levendiger.


Verder is de kaart weer royaal aangekleed met uitgestanste delen en bloemen. Tilda zit op een kader dat ik met een Spellbinders stans maakte. De rest van de versiering is bij de meesten van jullie wel bekend.
Gebruikte kleuren:
huid: E000-00-21-R02
haren:E29-08-11
broek R02-05-08
bloesYG00-03-17
schoenen E31-33-35
op de sterren heb ik glitters aangebracht met een Spica Atyou pen.
 
Ik wil jullie een heel prettig weekend wensen.
Groet Diny

13 opmerkingen:

Rosita zei

Een prachtige kaart groetjes Rosita

KarinsArtScrap zei

een schitterende kaart met hele leuke vrolijke kleuren.

groetjes karin

loz zei

Beautiful card and great colouring..Loz

Gea zei

Prachtige kaart!!
Groetjes Gea

Tinie zei

Succes in Frankfurt! Je kaart is weer helemaal geweldig, prachtige kleurencombi!!!

Groetjes Tinie

Frouwkje zei

Prachtige kaart Diny!! Mooie kleuren! Het haar vind ik super!
Liefs, Frouwkje

Helen zei

wat een prachtig kaartje in mooie warme kleuren. Ben ook flink op de haren aan het oefenen. Veel plezier in Frankfurt. Groetjes, Helen

marion zei

Heel veel plezier op de beurs en dit kaartje is weer supermooi. Liefs, Marion

*mieke* zei

Heel erg mooi en in leuke kleuren ook! Veel plezier in Frankfurt.
Groetjes Mieke

marja zei

Wat een geweldig mooi kaartje, prachtige kleurtjes! Veel plezier op de beurs.

Lieve groetjes Marja.

marijke zei

hey Diny , hij is geweldig je kaartje, lekker fleurig , ik ga je heel veel plezier toewensen op de beurs wat heb jij toch een geweldig leuk beroep zeg om op beurzen te kunnen werken

Helga zei

Dag Diny,
Die haren zijn inderdaad echt realistisch. Nog veel plezier in Frankfurt !
Helga

Cathy zei

Veel plezier op de beurs!!!

En je kaartje: ik vind het prachtig!