NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 25 december 2011

A gift from the heart - Tutorial plooien kleuren

Hallo lieve copicfans,

Als eerste wil ik jullie vandaag en morgen prettige kerstdagen wensen.


Het is vandaag tijd voor een tutorial en daar heb ik een video voor gemaakt, ik ga jullie hier in laten zien hoe ik de plooien kleur op mijn afdrukjes.

De kleuren die ik in het filmpje gebruik zijn van donker naar licht:
E17 - E13 - YR24 - Y17 - Y23 - Y21 - E51 


De overigen kleuren die ik heb gebruikt zijn :

De huid - E11, E00, E000
Groen van de jurk - YG99, YG97, YG95, YG93, YG91
Het haar - E59, E19, E08, YR14
De bank - E49, E47, E44, E43, E42
Bekleding bank - R89, R59, R46




Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te kijken en er iets aan hebben, als er nog vragen zijn horen wij het graag.

Lieve groetjes Wenda



19 opmerkingen:

Wilma24 zei

wouww wat ziet dit er gaaf uit zeg
ik heb deze week vakantie dus ik ga het eens op mijn gemakje proberen
super mooi filmpje

fijne kerstdagen
liefs wilma

KarinsArtScrap zei

wow dank je wel voor de tutorial, ziet er gaaf uit.
weer wat opgestoken.
fijne feestdagen dames.

groetjes karin

Tinie zei

Wat een geweldige tutorial, super bedankt en een geweldige kaart ervan gemaakt!!!

Groetjes Tinie

Margreet zei

Wat een geweldig filmpje.
En prachtig hoe die kleuren mooi in elkaar overlopen.
Ga het zeker proberen.
Groetjes Margreet

Yvonne zei

Wat een geweldig mooi kleurwerk. Om de een of andere reden kan ik de tutorial niet zien. Alleen een zwart vlak maar kan niets aanzetten.
In ieder geval voor het hele team geweldig mooie kerstdagen.
liefs Yvonne

Anja Zom zei

Geweldig filmpje en wat een prachtige kaart zeg!

Groetjes van Anja

Unknown zei

wouw,wat prachtige kleuren en zeer bedankt voor deze geweldige film
nog prettige feestdagen
veel liefs van marcelline

Frouwkje zei

Hoi Wenda,
Wat heb je dat geweldig goed uitgelegd!! Prachtig ingekleurd! Ga het zeker proberen! Dank je wel. Fijne feestdagen!
Liefs, Frouwkje

henny18 zei

Het is GEWELDIG MOOI,en zo mooi zijn de kleuren,ik heb mijn ogen uitgekeken hoor,heel erg bedankt voor de mooie film,het is allemaal heel duidelijk.Fijne dagen gewenst.

Groetjes Henny

Monique - Mienokje zei

Normaal gesproken krijg je me niet snel stil. Gefeliciteerd, jou is het gelukt!
Groetjes en prettige dagen, Monique

Diny Sprakel zei

Hallo Wenda, dank je voor deze kerstverrassing. Wat een goede video heb je ervan gemaakt. Je laat weer zien hoe mooi jij de plooien kleurt.
Groet Diny

Erna zei

Prachtig gedaan Wenda een grote WOW.
Nog fijne dagen of wat er nog van rest.

Groetjes Erna

corryskaart zei

hoi wenda
je bent echt een kunstenares eerste klas wat een geweldig mooi en duidelijk filmpje en hoop dat ik het over 100 jaren ook zo kan:-))
groetjes van corry

Marijke zei

Wat een duidelijke uitleg en wat een werk om al die plooien te kleuren. Maar.... geweldig hoor!! Prachtig resultaat. Heel mooi gedaan en heel goede uitleg. Bedankt voor je uitleg. Groetjes Marijke.

Brenda zei

Hoi Wenda,
in 1 woord GEWELDIG!!!!!
wat een mooie kleurencombi en heel duidelijke video. Super gedaan.
Groetjes Brenda

Ankie vd Polder zei

Hallo Wenda, wat een schitterende kaartje heb je gemaakt. Ik heb met veel interesse en plezier je filmpje bekeken en daar ga ik zeker mee experimenteren. Dank je wel voor je zeer heldere uitleg. Dat komt ook omdat je zo uitgebreid de tijd hebt genomen om een aantal delen op die manier in te kleuren op het filmpje. Herhaling maakt dat het blijft "hangen". Nogmaals bedankt en groetjes, Ankie

Margo zei

Hoi Wenda,
daar is het dan, het filmpje waar ik zo naar uitkeek, hopelijk volgen er nog veel want wat heb je dat knap gedaan zeg !
Ik ga het zeker uitproberen !
Liefs
Margo

Helga zei

Dag Wenda,

Dank je wel voor deze prachtige tutorial ! Ik zal maar weer wat oefenen ...

Helga

Kathi zei

Oh how I wish I understood Dutch so I could understand this fabulous tutorial.

Gorgeous coloring. I wish I could follow along.