NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zaterdag 20 augustus 2011

Haarkleuren tutorial

Hallo bloglezers,
Gisteren heeft Marley van der Heijden, ons Nederlands teamlid  van het Copic Marker Europe blog,  een mooie tutorial geplaatst op dit blog. Ze laat hierin verschillende haarkleuren zien. Bovendien vraagt ze aan de lezers wat hun favoriete haarkleuren zijn. Mijn favoriet is de combinatie E18-09-YR07-04, een lekkere rode kleur. Ik laat je hier enkele kaarten zien met deze haarkleur.



Neem eens een kijkje op dit internationale blog, als je volger wordt kun je binnenkort meeloten voor een Candy met een 36 Ciao set. Je hoeft alleen je naam in te vullen. In het eerste bericht van het blog zie je deze candy en nog een andere loterij (36 Sketch set) staan. Dus Nederlandse Copic fans grijp je kans op een gratis Copic set.
Groet Blogteam Gekpcopic

6 opmerkingen:

Judith Slegers zei

Ik vind de haarkleuren te gek, vooral die van de laatste kaart!
Mijn favoriete kleuren voor de haarkleur zijn E57-E35-E33-E11

Groeten Judith

Yvonne's cardcorner zei

Rood haar is toch echt wel prachtig!!!
liefs Yvonne

creacora zei

o wat gaaf idd de laatste vind ik de allermooiste !!

Groetjes Cora

Hetty zei

Leuke kaartjes!

marcelline zei

hallo
mijn voorkeur is de laatste kaart,vind een warme kleur en maakt het gelaatkleur mooier
nog een prettige weekend
marcelline

marja zei

Ook mijn voorkeur gaat uit naar de laatste. Mooie kaartjes!!!

Lieve groetjes Marja.