NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


dinsdag 1 februari 2011

Alweer de laatste

Dit is alweer het vierde en laatste project van onze 1ste guestdesigner Jannie van der Zwan.
Ook bij dit projectje kunnen jullie zien dat wij haar niet zomaar gevraagd hebben. Alle vier waren ze prachtig en onze dank aan Jannie is dan ook groot. Wij hopen dat er nog regelmatig inzendingen van Jannie zullen komen, die wij dan bij de challenges of op dit blog kunnen laten zien.





Zo dit is mijn laatste project en ik vond het onwijs leuk om te doen!
Nogmaals heel erg bedankt dat ik de 1ste guest designer mocht zijn en ik wens de volgende heel veel succes en plezier met het maken van de 4 projecten.
De gebruikte kleurnummers zijn :
laarzen, hoed en jurk R39,R46,R27,R24 en R22
rok R32,R21,R11 en R00
gezicht E000, E00, E11 en R20
haar en riem E44, E43 en E42
papegaai YR23, YR21,YG03, YG01 en YG00
Verder heb ik een papieren boterhammen zak gebruikt en het scrappapier is van Making memories – Je tÁdore,  de stempel is een aankomende Young Rebels en ook heb ik weer de Multi frame en floral punch gebruikt.
De klep word vast gehouden door de label met hart.
Als laatste wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn projectjes.
Groetjes Jannie

15 opmerkingen:

Anda zei

Erg leuk geworden!! Weer eens iets anders dan een "gewone" kaart.

gr. Anda

Janine zei

leuke kleurencombo
prachtig

Mandy's Magnolia cards zei

Prachtig zeg!
erg mooi papier en een geweldige stempel!!

Groetjes, Mandy

KarinsArtScrap zei

het is een heel leuk idee.
mooi papier en kleuren.

groetjes karin

Anita zei

Schitterend kaartje. Erg mooi de kleuren bij elkaar zo. Groetjes, Anita

Tinie zei

Super wat een mooie kaart, leuk model ook!!!

Groetjes Tinie

Marianne Schut zei

Wauw Jannie wat heb je dit weer prachtig gemaakt! Schitterende details en zo mooi gekleurd weer! Snap wel dat ze jou gevraagd hebben hoor! Leuk dat je je creaties met ons hebt willen delen! Liefs Marianne

Desirée-ScrapDees zei

deze kaart is echt mooi gemaakt, leuk die roodtintjes echt gaaf!

Marley zei

Wat mooi gemaakt en ook schitterend ingekleurd! xMarley

martina's kaartjes zei

wat is dit mooi !! super gemaakt en ingekleurd !
groetjes, martina
x

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super gave creatie Jannie, erg mooi!
Groetjes van Jacqueline

Marie-Anne zei

Wat een is dit een leuk project zeg!

Marie-Anne

Ingrid zei

wat is dit zakje supermooi zeg.
mag ik vragen waar je die papieren zakjes kan halen? ik heb me laatst gek gezocht maar kon ze niet vinden
groetjes ingrid

Jannie van der Zwan zei

Hoi Ingrid

Ik heb ze hier gewoon bij de supermarkt gekocht het zijn extra grote boterhammen zakken :D

Groetjes Jannie

Marjolijn zei

Wat mooi en knap gekleurd zeg!

Groetjes Marjolijn