NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


dinsdag 11 januari 2011

Blog in de schijnwerpers

We vonden het weer eens tijd om een blog in de schijnwerpers te zetten.
De keuze is gevallen op het blog van Tinie.
Ze is een beginnend blogger maar gaat als een speer.
We weten dat ze nog niet zo lang met de Copics bezig is maar als je ziet wat ze allemaal al gemaakt heeft.
Ga vooral eens kijken op haar blog.


Groetjes het Benelux Copic team.

3 opmerkingen:

Tinie zei

Dames wat moet ik hier op antwoorden??? Ik ben helemaal verrast en ik vind het geweldig!!!!

Groetjes Tinie

Erna zei

Gefeliciteerd hoor !!!!
Je maakt zeker leuke dingen zeg.

Groetjes Erna

Desirée-ScrapDees zei

stoer kaartje zeg, vind de knoopjes gaaf!