NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 29 augustus 2010

Tutorial: Digitale plaatjes printen ( met bonusafbeeldingen)

Hallo, bij het bericht Diny's Digi's had ik beloofd een tutorial te maken over het opslaan en printen van digitale afbeeldingen. Daaraan heb ik mijn zondagmorgen besteed.

Tijdelijk hebben we de tutorial hier neergezet, later maken we op het blog nog een plekje waar je alle tutorials kunt vinden. Het is een groot bestand, dus het duurt even voor het gedownload is.Als bonus staat in de tutorial een link naar een aantal digi's met een klaproos in een tekstcirkel. Deze zijn van een veel groter formaat dan de afbeelding hierboven, dat heb je nodig wil een scherpe afdruk krijgen. Download ze dus vanaf  de link in mijn tutorial. Voel je vrij om ook ze te gebruiken en er mooie kaarten mee te maken.
groet Diny en het Copic Benelux team

7 opmerkingen:

Margreet zei

Hartelijk dank voor de duidelijke tutorial....het lukte mij echter niet om bij de bonus digi's te komen(????)
xxx Margreet

Daniëlla zei

Super! Ben er helemaal blij mee. Bedankt voor al je moeite!

Liefs Daniëlla

anja zei

hallo mooi tutorial gemaakt ,onze dank.
even een vraag.een kleur nummer is dit gelijk voor alle copic's??dus ciao,marker en sketch allemaalis e35 ook daadwerkelijk e35?
en waarom heb ik het ideen dat e35 lichter is als e33??
misschien dat ik dee vragen ergens anders moet deponeneren?anders wou ik graag uitleg op 11 sept in duitsland want daar kom ik naar toe.
gr Anja en Marian

Diny Sprakel zei

even antwoord op Anja's vraag.Ik ga het straks nazoeken, mijn sketch koffer staat nog beneden, maar ik weet zeker dat E35 in sketch en ciao dezelfde kleur zijn. Je andere vraag zoek ik zo na en antwoord je dan. Zie je graag in Hagen.
greot Diny

arjette zei

Hoi hoi,

wat een mooie digis weer zeg, hartstikke bedankt!!!!!

gr. Arjette.

marijke zei

je uitleg is hartstikke duidelijk voor diegene die het niet wisten daar gaan ze allemaal blij mee zijn
ik had hem van de week al gebruikt maar wat me opviel was met afdrukken dat de zwarte lijnen allemaal zo blokkerig waren , dus je ziet laten we zeggen de pixels en geen mooie aaneengesloten lijnen hoe kun je dat corrigeren? weet je dat ? nu heb ik het met de copic multi liner0.05 helemaal bijgetekend

Yvonne's cardcorner zei

Helemaal geweldig!! Dank je wel voor de uitleg en voor de super mooie digi's!!
groetjes Yvonne